Panaszok kezelése és visszaküldés
 

Panaszkezelés

Előfordulhat, hogy a megrendelt áru nem, vagy hibásan, sérülten érkezik meg. Ilyen esetben kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, hogy segíthessünk. Elérhetőségeinket a „Kapcsolat” menüpontban találja, ahol telefonon és e-mailben is rendelkezésére állunk.

Kérjük, hogy a bejelentéskor küldje el nekünk:

  • - a számla vagy megrendelés számát,
  • - egy fotót amin látszódik a hiba, vagy
  • - egy olyan fotót, amin látható a megrendelt áruhoz képesti eltérés (nem jellemző, de előfordulhat, hogy nem a megfelelő színben szállítják ki az adott árut)

Visszáru

Vásárlóinknak 14 naptári munkanap áll rendelkezésre az ilyen jellegű reklamációra, illetve az áru visszaküldésére. Amennyiben ezt a törvényileg biztosított idő-keretet túllépik, úgy megrendelésüket teljesítettnek tekintjük. A garanciális időt ez a kitétel természetesen nem befolyásolja.

Ügyfelünk 30 napon belül maradéktalanul visszakapja pénzét, amennyiben az árut sérülés és kopásmentesen, eredeti csomagolásában, az összes tartozékával együtt visszaküldi. A postaköltség a szolgáltatót terheli.