1.Tartsd a füleidet a vállad fölött!

A folyamatos előre- vagy hátrahajlás rendkívül káros a testtartásodra. Használd ezt a trükköt az irodai székeden! Vagy azt is mondhatnánk, tarts a vállaidat a füleid alatt. :)

2.Végezz váll- és mellkasgyakorlatokat!

Íme néhány, amit érdemes kipróbálni:

  • Próbálj csinálni egy „fal-angyalt”, ahogy ezen a videón is látható. Ha szeretnél ellazulni, állj egy fal elé széttárt lábbal, tartsd a kezedet mindkét oldalon derékszögben, és mozgasd fel-le a vállaidat legalább 15-ször. 
  • Végezz vállemeléseket! Mozgasd a vállaidat fel és le. Ezzel az egyszerű mozdulatsorral könnyedén ellazulhatsz.

3. Ne tedd keresztbe a lábaidat!

Ahhoz, hogy megfelelően ülj a székeden, mindkét talpadnak a földön kell lennie, tehát nem szabad keresztbe tenned és magad előtt tartanod. Ha ez kényelmetlen, alátehetsz például egy laptop-állványt, vagy néhány régi könyvet.

A következő tanácsokért látogass el hozzánk holnap is a honlapunkra!


Üdvözlettel:

Chairpro - Ülni jó! (Valójában nem, de azért megtesszük, ami tőlünk telik.)